torsdag, august 15, 2013

Valgkamp 2013 og livet i Orehoved..

Det hele er startet  valgkampen 2013- og jeg har fået opdateret min hjemmeside www.vibekehellmann.dk , den er helt klar til profileringen af mig som kandidat.


Valgplakaterne er også klar, de ligger i carporten og venter.

Guldborgsund Kommune er min hjemkommune nu, jeg arbejder målrettet på en plads her i byrådet.
I går var vi kandidater til fotografering på Folketidende, de gør en stor indsats for at fortælle om valgene både det kommunale og de regionale. Jeg opstiller også til region Sjælland.

Lykkes mit projekt ? det håber jeg..

2013 har jeg sat af til primært at arbejde for mine politiske ambitioner. Jeg har nu firmaet Hellmannsunivers.dk , hvor jeg arbejde med mentoring, rådgivning om networking og andre af mine kompetanceområder.Min ene mentee er "fløjet fra reden". Hun har udviklet sig hel fantastisk på det år vi har været sammen. ER flyttet hjemmefra, fået læreplads og etableret sig i en ny landsdel, det er godt gået. Jeg har nu "plads" til 2 nye mentees.

Er du glad for at bo i Orehoved spørger mange. ja heldigvis trives jeg godt her i provinsen. Og heldigt for det, for husene her er vanskelige at sælge, så jeg er her nogle år og nyder at bo ved vandet.. På et tidspunkt, når den store grund bliver for meget, køber jeg nok et byhus i Nykøbing, tænker jeg. Nykøbing er faktisk en dejlig by.