søndag, januar 31, 2010

den evige vinter 2009-10

Det er da helt utåleligt, at det bliver ved med at sne og at kulden har i den grad bidt sig fast. Der er ikke rigtig noget, som tegner til, at det holder op med at være koldt. J ajeg er træt af at skulle klædes på som om jeg bor på Nordpolen hver gang jeg skal udenfor en dør. Masser af tøj på det er en betingelse.

Nå på et eller andet tidspunkt holder de top, foråret og sommeren kommer og det her forår bliver noget hetl specielt, mit liv kører over i et nyt spor. Hvad der viser sig af spændende ting til mig ser jeg frem til, mere fritid nye jobs og et helt anderledes liv.

Jeg har lagt budgetter ser på de økonomiske udfordringer, og samtidig på hvordan jeg vil bo i fremtiden . På sigt vil jeg sælge mine huse, så må jeg se om det bliver andelsbolig i Opnæsgård i Hørsholm eller lejebolig et eller andet sted Furesø eller Hornbæk ????

Billedet er sommer i Gallerie Horn i Horslunde.