fredag, april 23, 2010

Landsmøde i Liberal Alliance 2010


Landsmøde 2010 Liberal Alliance -nu kører det.

Endelig er det ved at lykkes for Liberal Alliance. Jeg har været med hele vejen siden Ny Alliance, hvor det bare gik strygende med underskrifter for det nye parti og masser af medlemmer.  Så kom folketingsvalget og partiet var slet ikke parat, det kostede vælgere, folketingsmedlemmer der gik og hvad ved jeg.
Partiet skiftede navn, ved hårdt arbejde og troen på, at vores politik er den rigtige er det ny lykkedes at komme over spærregrænsen i flere meningsmålinger. Vi er på i alle medierne og de politiske komentatorer begynder at se vores chance i Folketinget.

Den 24. april har vi landsmøde i DGI Byen i København, det er sjovt at være med og dejligt at vide at jeg troede på sagen. Mange har ment, at jeg skulle skifte parti, hvis jeg ville noget på den politiske scene. Jeg vælger parti ud fra mine værdier og det jeg tror på, det er i Liberal Alliance, jeg ser den rigtig politik.

Nu glæder jeg mig til at møde 400 glade medlemmer til et endnu bedre landsmøde i år. Optimismen er stor og det fremmer den gode indsats.