tirsdag, maj 04, 2010

Fri efter et liv med fudtidsjob

Så er jeg kommet til et nyt punkt på livets vej, jeg er nu pensionist - nyder mit otium og hvad der elleres viser sig. Et konsulentjob hos DTM International begynder jeg på i morgen den 5. maj.

I dag den 4. maj er der dagen for Danmarks befrielse, jeg er også befriet for en masse pligter og ansvar, det er skønt. Nye døre åbner sig gamle døre lukkes i. Det er forår jeg er glad.

Dansk Kvindesamfund bliver et af mine nye gøremål, jeg er kommet med i styrelsen. MIne politiske ambitioner lever stadig, så jeg satser endnu engang på Folketinget for Liberal Alliance.


Mit hus her i Farum er til salg, det går lidt sløvt synes jeg. Bolimarkedet er kommet i gang....hmmmm det håber jeg snart viser sig. Når huet er solgt, flytter jeg til mit hus på Falster, det bliver nu spændende at se, hvordan det kommer til at udvikle sig. Kommer jeg i Folketinget bliver jeg i Orehovet, hvis ikke så sælger jeg og flytter igen.

Det er spændende, hvornår der kommer Folketingsvalg. I øjeblikket ser det sort ud for regeringspartierne men lyst for Liberal Alliance. jeg vil med ind og gøre en forskel på Borgen denne gang.

Etiketter: , ,