mandag, december 16, 2013

 
Nu gælder det HellmannsUnivers...  


Valget 19. november er overstået, det blev ikke til en plads til mig i Guldborgsund Byråd denne gang. Nu sætter fokus på min virksomhed HellmannsUnivers  - du kan se mere her på min hjemmeside www.hellmannsunivers.dk

Hvad kan man få hos HellmansUnivers???

Networking er vigtig, mange har svært ved at komme i gang med at netværke. Jeg kan hjælpe dig til at få gang i god og givende networking.

Hvis du  har brug for en Mentor, er jeg klar til at tage et par nye mentees. Jeg har erfaringer som mentor gennem mange år. En mentor er en ældre erfaren person, vejleder og rådgiver for et andet menneske .

Foredrag og oplæg fra en palette af livserfaring.

En ekstra professionel  hånd til planlægning og afvikling  af messer og events.................................

Og mange andre opgaver kan du få løst hos HellmannsUnivers.