onsdag, juni 10, 2009

Sommer og ferie


Desværre er det koldt og gråt i disse dage, jeg har ferie. Heldigvis begyndte jeg med en dejligt weekend i Nice, her skinnede solen og det var sommervarmt præis som jeg synes sommer skal være. Nå alligevel e det rart at holde fri, det trænger jeg til efter masser af arbejde på jobbet.

Sommerferie i Danmark er en usikker størrelse, men jeg tager revance senre på året og rejser til Egypten eller et andet varmt land. Det bliver når der for alvor er mørkt og kedelig i Danmark.

I denne her ferie skal jeg have ordnet i haven, og bare nyde at have masser af tid, det er faktisk en god ting.

Jeg har også god tid til at se venner og til at være sammen med min lille Kashmir, han er bare så skøn. Susan og Lotte passede ham i weekenden, det er jeg glad for at de ville.

På billedet sidder han den lille hund og jeg bliver glad af at være sammen med ham. Det er 9 år siden min Ming døde, så nu var det på tiden at få en hund i huset igen.