lørdag, marts 21, 2009

Weekend igen

Jeg nyder, at det er blevet weekend, jeg har fri og det er forår selvom solen netop idag har valgt ikke at skinne. Alligevel er det dejligt at have fri, jeg skal være sammen med min familie besøge min nevø sammen med min niece, besøge min søster og de nye lejer i mit hus i Orehoved, så skal jeg spise brunch med en god veninde. Weekenden er fyldt med gode oplevelser.
Jeg vil købe blomster til min søster, fordi hun har hjulpet mig med at vise huset til alle dem, som har ønsket at se på det.
Sidste lørdag lykkedes mission udlejning af hus, jeg er glad. Min bankkonto er i balance igen her før marts-terminen.
Jeg skal have fastlagt mine 2 sidste ferieuger, det bliver nok rundt omkring påske, jeg må gøre det på mandag ellers smutter dagene for mig og jeg skal have fri.